Rozumiem

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszym "regulaminie cookies".

Jakość

Stworzyliśmy i realizujemy system JAKOŚCI INTEGRALNEJ

 

Nasza filozofia Jakości Integralnej ma solidne podstawy wewnątrz firmy. Na bazie wewnętrznych standardów i procedur prowadzimy cykliczne szkolenia pracowników mające na celu ciągłe doskonalenie i nieustanną poprawę jakości. Regularnie przeprowadzamy wewnętrzne wielopoziomowe audyty, których celem jest wskazanie obszarów wymagających poprawy i dalszego doskonalenia. Pracownicy WEGA A są świadomi, że indywidualna odpowiedzialność za jakość i bezpieczeństwo jest jedyną drogą do osiągnięcia wysokiej jakości usług świadczonych dla klientów.

Każdorazowo cykl wewnętrznego nadzoru nad jakością jest integrowany z wymaganiami Klienta. Efektem tego, jesteśmy dumni mogąc zapewnić klientowi wymaganą jakość i bezpieczeństwo. Spełniając potrzeby klienta zdobywamy wzajemne zaufanie co pozwala na budowanie silnych, długoterminowych relacji.

Potwierdzeniem wewnętrznych systemów kontroli jakości są certyfikaty:

ISO 9001:2001

ISO 14001:2005

AEO

 

ISO 9001 2008    ISO 14001 2004     AEO WEGA

 

Kontakt: Dział Jakości - Monika Filipczak